Coș împingând pierderea în greutate


Harmonica Linea picături, ingrediente, cum să o ia, cum functioneazã, efecte secundare

Fit4Pro 15 sept. Pregătirea de concurs. Pregătirea de concurs Sportul sau cultura culturism este mai vechi decât mare parte din stiinţa nutriţiei sau a metabolismului pe care ne bazăm azi. Timp de decenii, tradiţiile au fost transmise prin discuţiile scurte dintre seturi şi, poate mai semnificativ, prin revistele de culturism.

În ziua de azi, totuşi, cu informaţiile ştiinţifice la doar un clic distanţă. Am crezut că ar fi bine să adresez unele aspecte critice ale pregătirii pentru un concurs de culturism. Şi anume dieta şi suplimentarea, dintr-o perspectivă bazată pe cercetări.

Pregătirea de concurs

Un material publicat recent în Journal of the International Society of Sports Nutrition a făcut o treabă foarte bună. A adresat intrebările importante care ţin de pregătirea unei diete pre-concurs. Una dintre cele mai importante întrebări, şi prima care ar trebui adresată, este cât de multe calorii ar trebui să se consume.

cuplu de 800 de kilograme promite să piardă în greutate dr lyons pierdere în greutate columbia sc

Evident, aceasta ar trebui să depindă de mărimea şi de compoziţia corpului. Dar, în ceea ce priveşte mărimea, se aplică aceleaşi principii.

cum să pierdeți în greutate din cauza menopauzei limba de plasă pentru a pierde în greutate

Primul principiu: Cu cât îţi impui un deficit caloric mai mare, cu atât vei pierde mai mulţi muşchi. Dieta agresivă care rezultă în scăderea rapidă şi dramatică a greutăţii poate duce la pierderi ale greutăţii atât din muşchi cât şi din grăsime în acelaşi timp.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru tipul corpului meu diete sanatoase

Ai grijă că corpul poate distruge ţesutul coș împingând pierderea în greutate de cinci ori mai rapid decât poate să-l construiască. Deci va trebui să faci tot posibilul să-ţi protejezi toţi muşchii atât de greu construiţi în timpul pregătirii de concurs.

Obiectivul tău: slăbire!

Al doilea principiu: Cu cât ai un procent mai mic de grăsime, cu atât va fi mai mare procentul de muşchi pe care-l vei pierde când îţi reduci greutatea. Există o limită a cantităţii de energie pe care o poate furniza corpul. De exemplu, s-a estimat că fiecare g de grăsime poate furniza nu mai mult de 31 kcal pe zi.

Este un maxim de 31 de calorii, cu prezumţia că sunt condiţii perfecte pentru mobilizarea grăsimii. În lumea reală, lucrurile sunt rareori perfecte. Deci realitatea este că vor fi ceva mai puţin de 31 de calorii în cele mai multe dintre cazuri.

  • Pregătirea de concurs - Fit4Pro - Suplimente nutritive
  • Îngrijirea chiropractică de a pierde în greutate

Să privim la un exemplu: Dacă ai 45 de kilograme de grăsime, cum este cazul celor care concurează în acele concursuri de slăbire de la TV, propria ta grăsime poate furniza 3. Aceasta înseamnă că trebuie să creezi un deficit de 3.

să piardă în greutate într o lună pierde mentalitatea în greutate

Deci dacă creezi un deficit caloric mai mare de calorii, fie prin dietă, fie prin exerciţii, sau amândouă, corpul tău trebuie să folosească proteine drept combustibil — nu are altă opţiune. Ştiu că unii dintre voi ar putea spune, da, dar sunt toate calorii din grăsime.

Dar corpul tău nu are nevoie şi de ceva calorii din zahăr pentru combustibil? Ba da, are. Dar vom ajunge şi acolo mai târziu, dar acum, înţelege că cu cât ai mai puţină grăsime, cu atât mai dificil este să nu pierzi din muşchi când eşti la regim.

  1. Pierdere în greutate apăsați ups
  2. Harmonica Linea medicamentul pentru pierderea rapidă în greutate | Greendex
  3. Pierdere în greutate jc tn
  4. Recenzie Capsiplex shows: Rezultatele sunt posibile, însă evitați aceste greșeli
  5. Pierde greutatea portland sau

Pentru că este o limită a ratei pe care o poate elibera corpul pentru energie. Al treilea principiu: Cu cât îţi vei menţine corpul mai mult timp în deficit caloric, cu atât se va adapta mai mult încetinindu-şi rata metabolismului de exemplu, caloriile cerute per kilogram greutate corp. În acele studii care au fost făcute, s-a constatat că rata metabolică a scăzut de la 80 de calorii pe zi până la de calorii pe zi!

Harmonica Linea opinii, forum, comentarii

Aceasta ne spune că trebuie făcute ajustări pe parcurs nu numai pentru o reducere a cerinţelor calorice datorită scăderii în greutate; ci şi pentru că rata metabolică se va încetini, făcând să se încetinească totodată şi slăbirea.

Evident, nu numai caloriile contează în timpul unei diete — sursa acelor calorii este şi ea foarte importantă. Aportul de proteine este esenţial. Dacă scopul tău este de coș împingând pierderea în greutate reţine o cât mai mare masă musculară în timpul dietei.

  • Obiectivul tău: slăbire! - Fit4Pro - Suplimente nutritive
  • Pierderea în greutate în bahamas

Recomandarea obişnuită de 2,2 g de proteine per kilocorp ar putea să nu fie suficientă pentru minimizarea pierderii de muşchi. Ingerarea a 2,2 g de proteine poate totuşi conduce la o pierdere de ţesut muscular chiar de până la grame la fiecare două săptămâni în funcţie de mărimea deficitului caloric şi nivelul de grăsime pe care-l ai la momentul respectiv. O recentă trecere în revistă a unor studii implicând halterofili cu un procent scăzut de grăsime arată că ar fi de preferat 3,3 grame de proteine per kilocorp.

Asta pentru a reduce pierderea de ţesut muscular pe măsură ce se apropie ziua de concurs. Toată lumea este de acord când vine vorba de recomandările cu privire la proteine; însă atunci când este vorba de carbohidraţi, opiniile variază destul de mult.

Unii spun că nu poţi ajunge foarte definit fără a intra în zona ketogenică; în timp ce alţii spun că simpla reducere a numărului de calorii este o strategie mai bună.

Account Options

În funcţie de pasiunile curente, dacă scopul tău este de a-ţi menţine cât mai multă masă musculară posibilă; menţine-ţi nivelul carbohidraţilor la un nivel cât mai ridicat poţi fiind pierdere în greutate la 8 săptămâni capabil să arzi din grăsimea corpului.

Cunosc foarte mulţi tipi şi tipe care trec direct la o dietă cu conţinut scăzut de carbohidraţi şi mai adaugă şi lucru cardio. Acesta este cel mai rău lucru pe care ai putea să-l faci dacă vrei să-ţi păstrezi muşchii.

WhatsApp Pentru a pierde in greutate, și pierde pe cei extrakilona care refuză să dea în sine, este rareori ușor. Pierde în greutate necesită motivație și disciplină. Dietcoachen Catherine Schück vă va ghida pentru a depăși șapte cele mai comune capcane care sabota eforturile tale. Harmonica Linea picături, ingrediente, cum să o ia, cum functioneazã, efecte secundare Cele mai multe dintre noi va simti bine despre a manca la micul dejun.