Sfaturi pentru a vă menține pierderea în greutate


Destinat adulților peste 17 ani Adăugați în lista de dorințe Instalați Planul de dietă pentru pierderea în greutate Sfaturi sănătoase pentru pierderea în greutate Vrei să pari atractiv??? Cauti cel mai rapid mod de a slabi??? Deci nu vă faceți griji că avem soluție pentru această problemă. Oferim aport de calorii în această aplicație de plan de dietă pentru a pierde în greutate într-o singură lună. Peste greutate este cea mai mare problemă în zilele noastre pentru toți planul de sănătate.

Editor: Veronica Fig. O sursă: Mdpi. Destul de des se întâmplă că oamenii după pierderea în greutate câștigă din nou greutate.

10 Sfaturi pentru a Slabi FOARTE MULT!

Majoritatea studiilor arată că rezultatul realizat pentru o perioadă de scădere în greutate nu este întotdeauna conservat. Articolul include o revizuire sistematică și o metaanaliză a cercetării legate de menținerea ponderii după pierderea în greutate și strategiile potențiale care nu au studiat încă.

Revizuirea sistematică și metaanaliză includ 21 de cercetare cu de participanți care au avut excesul sfaturi pentru a vă menține pierderea în greutate greutate sau obezitate.

Nu a fost găsită nicio influență semnificativă a altor strategii. Dieta, care include un consum mai mare de proteine, precum și "dietă antiinflamator", poate avea efecte mai vizibile, dar ele nu au fost testate în Rck. În ultimele decenii au fost efectuate multe studii pentru a determina cea mai bună strategie pentru pierderea în greutate.

2. Gătește (mai multe) acasă

Și așa sa dovedit că nu există o dietă perfectă pentru toată lumea, vă puteți baza pe preferințele dvs. O temă mult mai puțin studiată este strategii de menținere a greutății după pierderea sa.

lampa eco subțire activități ridicate de ardere a grăsimilor

Oamenii câștigă greutate imediat după pierderea în greutate și multe studii pe care le arată. Cu toate acestea, gradul de returnare a greutății variază.

  1. 10 zile de pierdere rapidă în greutate
  2. Emilie Robidas 10 sfaturi pentru a menține pierderea în greutate - Emilie Robidas
  3. Sus Recent a fost efectuat un studiu pe un lot de de femei obeze sau supraponderale aflate in perioada postmenopauza, cu talia mai mare de 80 cm si care nu sufereau de hipertensiune arterialaboli de inima sau diabet.
  4. De fapt, studiile arată că, de la calitatea somnului până la nivelul de stres, poate avea un impact major asupra foametei, metabolismului, greutății corporale și a grăsimii din burtă.
  5. Sfaturi pentru pierderea in greutate la menopauza
  6. Что-то в этом абсурдном имени тревожно сверлило его мозг.
  7. Transformarea pierderilor de grăsime 3 luni

Deși se susține adesea că revenirea greutății este inevitabilă, un număr mare de oameni pot sprijini greutatea după pierderea în greutate pierde cereale în greutate perioade lungi de timp. De exemplu, Coughlin și coautori în au raportat că, după pierderea în greutate cu 8 kg pe o perioadă de 6 luni, participanții la studiu au menținut pierderea în greutate de 4 kg după 2 ani de observare și 3 kg în 5 ani.

5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

În medie, returnarea greutății anterioare a fost observată în termen de 12 luni de observare. În studiul aspectului, a fost luată în considerare o interferență cu stilul de viață în comparație cu controlul regulat al diabetului zaharat: greutatea returnată după 1 an, dar după 4 ani pierderea în greutate era încă mult mai pronunțată în grupul în care a fost schimbat stilul de viață. Astfel, deși întoarcerea greutății este o poveste normală, sfaturi pentru a vă menține pierderea în greutate putem susține o pierdere în greutate pentru o perioadă lungă de timp.

Această revizuire sistematică și metaanaliză au inclus 21 de studii. Rezultatele sunt date în Tabelul 1. În 8 studii, a fost studiat efectul creșterii proteinei consumate pe menținerea pierderii în greutate.

10 sfaturi pentru a menține pierderea în greutate

În alte studii au fost raportate alte strategii alimentare. Tabelul 1. Caracteristicile rocilor care evaluează impactul strategiilor dietetice pentru menținerea pierderii în greutate care au fost incluse în revizuirea sistematică Activitatea companiei și coautorilor din a făcut parte din studiul Diogenes, Larsen și colegii 6 luniastfel încât rezultatele să nu fie pe deplin independente.

Cu toate acestea, excluzând cercetarea Aller, rezultatul în ansamblu nu se schimbă.

Generalitati

În ceea ce privește eficiența potențială a dietelor cu indice scăzut de glicemie - sunt necesare cercetări suplimentare. Ceaiul verde, acidul linoleic și fibrele nu au afectat greutatea și setate după pierderea sfaturi pentru a vă menține pierderea în greutate greutate. În general, majoritatea studiilor au fost de bună calitate, deși unul sau mai multe aspecte au fost uneori negate că a complicat clasificarea.

pierderea globală în greutate nu pot pierde în greutate în jurul perioadei mele

În unele studii nu exista un placebo, care, de asemenea, complicate de concluzii ușor. Alte strategii alimentare posibile pentru menținerea pierderii în greutate Metanalizarea publicată până în prezent nu arată efectele pozitive ale utilizării ceaiului verde, fibrelor, alimentelor cu un indice glicemic scăzut, dietă cu un conținut scăzut de grăsimi și altele. Pentru a menține greutatea după pierderea în greutate.

Consumati mai putin zahar, slabiti mai multe kilograme

Desigur, merită considerată că numărul de cercetări și numărul de participanți incluși în fiecare dintre aceste studii sunt mai mici decât numărul celor legate de consumul de proteine. Întrebarea apare: Există alte strategii care pot fi, de asemenea, eficiente?

Recent, au fost luate în considerare mecanismele asociate cu țesutul adipos. Una dintre strategiile propuse a fost o dietă bogată în omegaPPGC sau produse bogate în omegaPNCC, cum ar fi pește de grăsime, nuci, semințe și uleiuri vegetale sau suplimente.

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Omega-3 acizi grași posedă multe proprietăți potențial utile. Acestea au un efect pozitiv asupra fluxului membranelor, care pot reduce stresul celulelor. Stresul celular în adipocite se poate dezvolta în timpul pierderii în greutate. Influența creșterii consumului de acizi grași omega-3 asupra greutății corporale la persoanele cu obezitate nu a fost descoperită, deși sa sugerat că omega-3 ar putea influența pozitiv scăderea în greutate în combinație cu o dietă echilibrată.

Polifenoli, de exemplu, resveratrolul, curcumina, componentele de ceai verde și izoflavone se găsesc în natură în fructe și legume, ceai verde, ceai negru, vin roșu, cafea, măsline și ulei de măsline, ierburi și condimente, nuci și alge.

  • Emilie Robidas Antrenor pentru bunăstare Vedeți ce ați realizat: v-ați atins obiectivul de slăbire și vă simțiți gata să vă apucați de lume.
  • Suplimente ideale de pierdere în greutate
  • Pagina principala 10 sfaturi pentru a menține pierderea în greutate Uită-te la ceea ce ai realizat: ți-ai atins obiectivul de slăbire și te simți pregătit să te apuci de lume.
  • 10 sfaturi pentru a menține pierderea în greutate - dieta ușoară
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Sfaturi de pierdere în greutate pentru tipul de corp Dacă da, ați putea fi gata să începeți o dietă și un program de exerciții pentru scăderea în greutate.
  • 5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate
  • Pierderea ușoară în greutate fără dietă.

Ele pot acționa ca antioxidanți, dar au și efecte antiinflamatorii și metabolice, de exemplu, crește oxidarea grăsimilor. Cum pot concluziona din meta-analiza de mai sus, în prezent nu există dovezi că ceaiul verde sau componentele sale au un efect benefic asupra întreținerii în greutate.

Antrenor pentru bunăstare

Un alt mecanism care se presupune că joacă un rol în "returnarea greutății" este nivelul scăzut de lipoliză. Stimularea capsaicinei de lipoliză este ineficientă.

app pentru a ajuta la pierderea grăsimii burta psmf pierdere de grăsime pe săptămână

S-a arătat că acizii grași cu catenă scurtă obținuți ca urmare a fermentării microbiotei intestinale, crește consumul de energie și oxidarea grăsimilor, dar influența lor asupra reglarea pe termen lung a greutății corporale în oameni este necunoscută. Compoziția microbiotei ar putea fi potențial în cazul unui câștig în greutate. În studiul lui Sanchezsa constatat că rezultatele după pierderea în greutate au rămas mai lungi la femeile care au folosit aditivi probiotici - Lactobacillus rhamnosus, oligoforocoză și inulină, dar bărbații nu aveau un astfel de efect.

elizabeth pierdere ușoară în greutate pierde greutatea fără heli

Diferite strategii de cântărire după pierderea în greutate afectează oamenii în moduri diferite: ele acționează mai bine pe cineva, pe cineva - mai rău.

Întrebarea este adesea în preferințe individuale, înclinații, în mecanismele pe care le diferă diferite persoane. Constatări Deși întoarcerea de greutate după pierderea sa este o problemă serioasă pentru mulți oameni, a existat relativ puține RCC, în care strategiile dietetice au fost studiate pentru o întreținere mai mare a greutății. Expertul nostru - Un nutriționist Ekaterina Belov.