Ecuația zonei de ardere a grăsimilor, fitone-moderno


Sănătate Zona de antrenament a ritmului cardiac Autor: Richard Weil, MEd, CDE e pare că conceptul unei zone de antrenament a ritmului cardiac a exitat pentru totdeauna.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Zona de antrenament a ritmului cardiac - Sănătate -
  • Ecoslim gujarat
  • Fierbinte pentru a pierde greutatea pe brațele tale
  • Cum să pierzi grăsimea burtă sănătoasă

Dar mă întreb câți oameni înțeleg cu adevărat cum funcționează. În acest articol, discut despre concept și cum să vă determinați propria zonă. Ideea principala O zonă de antrenament a ritmului cardiac este o gamă care definește limitele superioare și inferioare ale intensităților antrenamentului.

Zona de antrenament a ritmului cardiac

Frecvența cardiacă maximă HRmax se calculează scăzând vârsta de la HRmax este determinat biologic și scade pe măsură ce îmbătrânești, iar corelația cu vârsta este puternică; adică, dacă un număr mare de persoane în vârstă de de ani ar merge pe o bandă de alergat până la epuizare pentru a atinge HRmax, distribuția ritmului cardiac ar varia de la aproximativ bpm bătăi pe minut pentru cei de 20 de ani până la bpm pentru cei ecuația zonei de ardere a grăsimilor 75 de ani. La ce distanță ar trebui să mă antrenez?

ecuația zonei de ardere a grăsimilor

Dar nivelul la care începeți nu este atât de relevant. Ceea ce contează cel mai mult este că începeți și apoi, în timp, pe măsură ce rezistența vă îmbunătățește, puteți crește treptat intensitatea. Corpul se potrivește atât antrenamentelor de intensitate scăzută, cât și celor de intensitate ridicată prin creșterea activității enzimelor respiratorii și a altor reacții biochimice la nivelul mușchilor.

ecuația zonei de ardere a grăsimilor

Intervalele de antrenament anaerob și viteza de lucru sunt utile dacă doriți să vă îmbunătățiți timpul sau să efectuați optim într-un eveniment precum o alergare de 10 km sau o plimbare cu bicicleta de 50 de mile, deoarece antrenamentul vă pregătește corpul pentru cerințele specifice anaerobe ale evenimentului cum ar fi când trebuie să sprintezi sau să urci pe un deal.

Pe de altă parte, dacă sănătatea și nivelurile generale de fitness sunt obiectivul și nu performanța într-o cursă rutieră, atunci nu este nevoie să vă antrenați anaerob decât dacă doriți să împingeți. Volumele de cercetare demonstrează acest lucru.

Ce este zona de ardere a grăsimilor și cum să vă calculați rata

Din nou, corpul se acomodează cu munca în timp și, atunci când se doresc niveluri mai ridicate de fitness, intensitatea trebuie crescută. Zonele de antrenament ale ritmului cardiac oferă o metodă cuantificabilă de ghidare a antrenamentelor și determinarea intensității exercițiului.

ecuația zonei de ardere a grăsimilor

Ecuația zonei de ardere a grăsimilor grăsimilor vs. Modul Cardio? Acestea se bazează pe biologia că, la niveluri mai mici de efort, un procent mai mare de grăsime este ars în comparație cu carbohidrații.

Cel mai bun ritm de ardere a grăsimilor

Asta este pentru ca: 1. Grăsimea este un combustibil mai dens decât carbohidrații 9 calorii pe gram față de 4 calorii. Este nevoie de mai mult oxigen pentru a arde grăsimile decât carbohidrații, deoarece grăsimea este mai densă.

  • Grăsime - Wikipedia, Ecuatia chimica de ardere a grasimilor
  • Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor - Puls ideal pentru arderea grăsimilor
  • Produse pentru slabit catena
  • De ce pierderea mea de greutate sa oprit
  • Pierde tipul de greutate de greutate

La niveluri mai mici de efort, probabil respirați și livrați mai mult oxigen mușchilor pentru a arde grăsimile. Toate cele de mai sus pot fi adevărate, având în vedere circumstanțele potrivite, dar există probleme cu acesta atunci când vine vorba de scenarii de exerciții din lumea reală.

În primul rând, o mulțime de grăsime este arsă la toate intensitățile în zona de antrenament aerob.

Ecuatia chimica de ardere a grasimilor. pastilele funcționează care mai

Faptul este că arzi grăsimi în timpul ambelor moduri. Dar problema majoră este că modul de ardere a grăsimilor este de obicei un antrenament prea lent pentru mulți ecuația zonei de ardere a grăsimilor pentru a maximiza beneficiile. Iată un exemplu despre ceea ce vreau să spun. Asta înseamnă de calorii pentru un bărbat de de kilograme un bărbat de de kilograme arde de calorii pe kilometru, indiferent dacă merge sau aleargă.

Procentul de grăsime ars poate fi mai mic la 4,0 mph decât 3,0 mph, deoarece efortul este mai mare și, deci, teoretic, este livrat mai puțin oxigen către mușchi. Sugestia mea este să ignorați modul de ardere a grăsimilor dacă nu doriți un antrenament mai puțin intens.

Vă sugerez să vă antrenați cât de tare puteți confortabil, fără a risca răni, astfel încât să maximizați arderea caloriilor și a grăsimilor și efectul general de antrenament cardiorespirator. Calculul unei zone țintă a ritmului cardiac Recomand metoda de rezervă a ritmului cardiac HRR pentru calcularea unei zone de ritm cardiac.

ecuația zonei de ardere a grăsimilor

Rezerva de ritm cardiac folosește roop karma pierderi de greutate de la ritmul cardiac în repaus la maximul prevăzut.

Puteți obține alte intervale dacă conectați alte valori. Înmulțiți HRR ori procentul pe care doriți să-l antrenați la 4.

Erori la prezicerea ritmului cardiac maxim Calculul intervalelor țintă la persoanele cu vârsta peste 40 de ani poate fi inexact din cauza erorilor în ecuația zonei de ardere a grăsimilor HRmax datorită variabilității considerabile a ritmului cardiac la adulții în vârstă. Eroarea se datorează probabil originii ecuației care a fost derivată de la voluntari care cel mai probabil nu erau reprezentativi pentru populația generală.

Ecuatia chimica de ardere a grasimilor, pastilele funcționează care mai

Într - un studiu important publicat în Jurnalul Colegiului American de Cardiologie încercetătorii au examinat datele din de studii În concluzia lor, cercetătorii sugerează următoarea ecuație pentru a estima HRmax la adulții vârstnici: - 0,7 x AGE Folosind această nouă ecuație, HRmax estimat de un copil de 70 de ani este de bpm minus Problema cu utilizarea unui HRmax mai mic pentru a vă calcula zona de antrenament este că ajungeți la o zonă de antrenament care ar putea fi sub capacitatea reală, ceea ce înseamnă că ați putea pierde beneficiile de fitness.

Sugestia mea dacă aveți peste 40 de ani este să încercați în ambele sensuri și să monitorizați cum vă simțiți în timpul antrenamentelor. Rămâneți cu intensitatea antrenamentului care vă face să vă simțiți cel puțin cald și ușor fără respirație, dar nu vă pune în pericol rănirea. Ar trebui să discutați cu medicul dumneavoastră dacă aveți întrebări cu privire la ritmul cardiac vizat.

Diferența de HRmax între cele două ecuații devine semnificativă numai atunci când se ia în considerare vârstele mai în vârstă. Tehnologie Monitoarele de ritm cardiac sunt dispozitive care măsoară ritmul cardiac în timp real.

Cum de a calcula ritmul cardiac optim pentru arderea grasimilor Ritm Optim De Normele formei fizice aerobice pentru bărbaţi şi femei cu vârsta cuprinsă între 6 şi 75 de ani: o analiză. Cea mai bună metodă de a pierde în greutate la 40 de ani Pierderea în greutate ideală a înălțimilor alamo Pierderea de grăsime înlocuită Pagina principala » mers » Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor? Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor? Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Plimbarea este un exercițiu excelent pentru arderea grăsimilor. În timp ce orice exercițiu poate arde calorii, mersul plimbant timp de 45 de minute mobilizează corpul pentru a se înmoi în rezervele de grăsime și arde grăsimile stocate.

Ei au crescut în popularitate în ultimii 10 ani, parțial datorită miniaturizării și preciziei cipurilor de computer. Mulți sportivi folosesc monitoare de ritm cardiac în timpul antrenamentelor pentru a determina dacă se află în zona de antrenament adecvată.

Cea mai bună frecvență a pulsului la arderea grăsimilor, don't treat...

Dar monitoarele de ritm cardiac nu sunt doar pentru sportivii de elită. Vă recomand un monitor de ritm cardiac dacă vă plac gadget-urile sau credeți că s-ar putea să vă placă datele despre ritmul cardiac și feedbackul în timp real de pe corpul dvs.

Designul standard este o curea cu un transmițător pe care îl purtați în jurul pieptului și un ceas de mână cu receptor.

ecuația zonei de ardere a grăsimilor

Transmițătorul pieptului vă detectează ritmul cardiac în timpul exercițiului și trimite fără fir semnalul pe afișajul ceasului de mână pentru ca dvs. Puteți achiziționa toate clopoțelele și fluierele cu funcții precum descărcarea întregului antrenament pe computer sau alarme care vă anunță când mergeți prea sus sau prea jos în zona de antrenament sau puteți merge minimalist și achiziționa modelul de bază care tocmai citește ritmul cardiac.

Dr. Mihail, adevărul despre postul intermitent

Nike, Polar și Timex sunt doar trei companii de renume care fabrică monitoare de ritm cardiac. Efort perceput Monitorizarea ritmului cardiac și zonele de antrenament nu sunt pentru toată lumea. Dar nu vă faceți griji, puteți face totuși un antrenament excelent și puteți obține toate beneficiile exercițiului fără.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Tot ce trebuie să faci este să-ți asculți corpul. Te antrenezi dacă îți simți inima bătând și îți lipsește ușor respirația. Pur și simplu selectați numărul de mai jos care descrie cel mai bine nivelul dvs.

ecuația zonei de ardere a grăsimilor

Dar, chiar dacă nu vă lăsați niciodată conectat la ideea unei zone de antrenament, puteți obține totuși un antrenament excelent ascultându-vă corpul sau utilizând o scală ca RPE. Punctul important este să ieșiți acolo și să vă mișcați indiferent de modul în care vă monitorizați antrenamentul!