Reguli de aur pentru slabit


reguli de aur pentru slabit slimming botanic en espanol

Luni, 18 august Acest lucru este provocat în primul rând de carentele nutriţionale pe care organismul încearcă să le compenseze în urma curei de slăbire, dar şi de faptul că nu toate dietele se potrivesc cu modurile diferite în care fiecare metabolism funcţionează. Totuşi, vestea bună este că există câteva reguli de aur care te pot ajuta în menţinerea unui regim alimentar eficient, prin care poţi evita înfometarea sau apariţia efectului yo-yo.

Aceste reguli se bazează pe asigurarea unui echilibru nutriţional, în condiţiile unui aport caloric redus, dar şi întreţinerea sănătăţii.

10 reguli de aur pentru slăbi uşor

Nu reguli de aur pentru slabit înfometa! Din dorinţa de a pierde cât mai mult în greutate, multe persoane sunt tentate să renunţe la mesele importante, însă aceasta este o mare greşeală.

Cum Să SLĂBEȘTI Repede Fără DIETE Și SPORT? - 5 REGULI Dovedite Științific

Deşi mănâncă mai puţin, pofta de mâncare va creşte, astfel că sunt mai predispuşi să facă alegeri alimentare mai reguli de aur pentru slabit şi mai bogate în calorii. Este bine ştiut şi că senzaţia de foame poate fi un semnal că organismului îi lipsesc anumiţi nutrienţi, iar privarea de aceşti nutrienţi pot produce dereglări metabolice.

reguli de aur pentru slabit ephedra pierdere de grăsime

Mai mult decât atât, mesele neregulate pot determina şi ele perturbări ale metabolismului. Indiferent că este vorba de jogging, fitness, plimbări cu bicicleta sau în parc, acestea aduc beneficii multiple corpului: stimulează transformarea grăsimilor în energie, grăbesc arderile calorice, ajută la eliminarea toxinelor şi tonifiază musculatura.

Vara deja bate la ușă și este timpul să ne punem în formă cu câteva reguli de aur pentru pierderea în greutate. Păstrați note despre ceea ce mâncați. Poate suna ciudat și enervant, dar are un efect bun.

Planifică-ţi mesele! Transformă orice masă într-un mic ritual!

reguli de aur pentru slabit 30 kg pierdere în greutate în 6 luni

Senzaţia de saţietate apare de obicei la aproape 20 de minute după ce începi să mănânci, astfel că dacă vei mânca încet şi în linişte, vei consuma o cantitate mai mică de mâncare. Asigură-ţi necesarul zilnic de proteine şi glucide complexe — Alimentele bogate în aceste substanţe nutritive constituie cea mai bună sursă de energie naturală pentru organism.

Asigurând în mod constant o concentraţie optimă de glucoză şi proteine, vei menţine sub control secreţia de insulină, ceea ce împiedică formarea depozitelor de grăsime.

Slăbeşte sănătos! Ţine cont de 4 reguli de aur în dietă!

Cele mai sănătoase surse de proteine sunt: somonul, iaurtul, migdalele, nucile şi brânza de vaci, iar glucidele complexe pot fi consumate din: cerealele integrale, cartofi, orez, pastele făinoase, lactate.

Mănâncă la aceleaşi ore în fiecare zi — Nutriţioniştii recomandă respectarea orelor fixe de masă, întrucât acestea ajută la crearea şi funcţionarea corectă a reflexelor stimulatoare ale secreţiilor gastrice. Astfel, respectând un orar al meselor, atât digestia cât şi metabolismul vor funcţiona la parametri optimi asigurând asimilarea corectă a nutrienţilor şi stimularea arderilor calorice. Asigurarea eficienţei unei diete, dar şi menţinerea sănătăţii au o singură combinaţie de bază: echilibrul unei alimentaţii variate şi evitarea gustărilor nesănătoase provocate de poftele culinare excesive.