Cum să pierzi brațul de grăsime fără greutate


Forță-Antrenează pentru a obține Lean, nu voluminoase Nu îți dorești altceva decât să dai un rezervor vara aceasta, dar brațele groase te fac să te conștientizezi când mergi fără mână.

Bacsis Poți paria că atunci când vine timpul să scoți tricourile și blaturile la începutul primăverii, se aude un suspin colectiv în întreaga lume. Vremea caldă este puțin mai atrăgătoare atunci când înseamnă că trebuie să-ți arăți brațele slabe. Cardio este o modalitate excelentă de a ajuta la pierderea grăsimii brațului. Cum să pierzi grăsimea de brațe Grasimea este un subiect complicat.

Cu toate acestea, pierderea selectivă de grăsime în brațe nu este posibilă. Doar un program cuprinzător de scădere în greutate, care include exerciții cardiovasculare, antrenament de forță și o dietă cu calorii reduse vă va ajuta să vă vărsați kilograme peste tot, inclusiv în brațele voastre.

pierdere în greutate cauze inexplicabile

Tranzacționarea grăsimilor în vrac nu este ideea dvs. Antrenamentul de forță nu va arde în mod tom watson pierderea în greutate partid de muncă grăsimea, dar va dezvălui mușchii slabi și tonifiați în timp ce faceți picături de kilograme.

Genetica și hormonii conduc acolo unde depozitați în principal grăsimea și modul în care o pierdeți. Când creați un deficit de calorii consumând mai puține calorii decât aveți nevoie, corpul dvs.

fat burner pierdere în greutate shake review

Când pierdeți în greutate, corpul atrage trigliceridele din celulele grase din întregul corp, nu dintr-o zonă pe care doriți să o micsorați. Un studiu din a dovedit acest punct când a testat grăsimea pe brațele jucătorilor de tenis. Dacă teoria antrenării la fața locului ar fi viabilă, brațele dominante ale acestor jucători ar fi considerabil mai slabe decât celelalte - dar nu a fost cazul.

Un studiu mai recent publicat într-un număr din al Journal of Strength and Conditioning Research a arătat că 12 săptămâni de antrenament de forță de trei ori pe săptămână efectuate pe un picior nu au modificat distribuția grăsimilor participanților pe corpul inferior.

15 antrenamente la braț fără greutăți pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

Cu toate acestea, acest exercițiu a redus grăsimea superioară a corpului participanților. Mâncați o dietă de calitate pentru a vă slăbi brațele Pentru a pierde grăsime în general - inclusiv din brațe - va trebui să creați un deficit de energie consumând mai puține calorii decât ardeți.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Pentru a vă determina nevoile zilnice de calorii, consultați un calculator online care ține cont de dimensiunea, sexul, vârsta și nivelul de activitate. Se scad - 1.

Pierdeți înapoi grăsimea în 1 săptămână

Este important să mănânci cel puțin 1. Începeți să tăiați caloriile prin reducerea alimentelor bogate în cum să pierzi brațul de grăsime fără greutate, cu conținut scăzut de nutrienți, cum ar fi zahărul și boabele rafinate și evitați alimentele precum deserturi, sodă și pâine albă. Când tăiați caloriile și pierdeți în greutate, este posibil să observați alte zone decât brațele dvs. Aceasta este natura procesului de pierdere în greutate.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA LA BRAȚE PENTRU FEMEI - EXERCIȚII DE BRAȚ - 2021

De obicei, primul loc în care ați câștigat în greutate este ultimul loc în care îl veți pierde. Dacă brațele tale au fost întotdeauna ciudate, va trebui să ai răbdare cu rezultatele tale.

În cele din urmă vor slăbi, dar poate nu imediat ce doriți. Treceți la Pierdere în Greutate Un program de rulare, chiar dacă îți funcționează picioarele, este un pariu mai bun pentru slăbirea brațelor decât cercurile brațelor și buclele cu greutatea de 1 kg. Exercitiile cardiovasculare iti maresc arderea zilnica de calorii, ceea ce face ca deficitul de energie sa fie mai mare si determinand pierderea de grasime.

Alergarea nu este singura dvs.

Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului Aceste 10 moduri de a pierde grăsimea brațelor vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp.

Obțineți mișcarea care implică mușchii mari ai corpului, vă crește ritmul cardiac pentru o perioadă lungă de timp și vă determină să spargeți transpirația. Pentru a pierde în greutate semnificativă, vizează de minute sau mai mult de acest tip de mișcare pe săptămână.

Ergometrele de braț și mașinile de vânătoare oferă exerciții cardiovasculare alternative, care pot ajuta la dezvoltarea brațelor tonifiate și tonifiate pentru ca tu să te arăți atunci când pierzi grăsime suplimentară. Aceste exerciții specifice brațului nu vor arde direct grăsimea de pe brațe, dar te ajută să arzi calorii, astfel încât pierderea totală de grăsime este posibilă.

Forță-Antrenează pentru a obține Lean, nu voluminoase Antrenamentul de forță este recomandat în mod regulat ca instrument pentru pierderea în greutate.

pierde cronologie de greutate

Te ajută să menții mușchiul slab, astfel încât metabolismul tău să rămână revigorat și mușchii arde mai multe calorii în repaus decât grăsimile. Un sfert din fiecare kilogram pierdut fără antrenament de forță provine din mușchi. Nu te îndepărta de greutăți pentru că ești preocupat de dezvoltarea bicepsului bombat.

Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei)

În general, femeile au prea mult estrogen care circulă pentru a construi mușchi mari. Este nevoie de ore de timp la sală, planuri precise de masă și, uneori, suplimente pentru a arăta ca un constructor de corp feminin.

magneziu slabeste

Bărbații au o cantitate mai mare de mușchi decât femeile și pot acumula mai rapid masa musculară, dar totuși este nevoie de un surplus de calorii și un plan strategic de cum să pierzi brațul de grăsime fără greutate pentru a câștiga chiar și 1 kilogram de mușchi. Angajați-vă doar la două sau trei antrenamente de antrenament pentru rezistență pe săptămână care se adresează brațelor, împreună cu celelalte grupe musculare majore din corp, cum ar fi spatele, pieptul, picioarele, șoldurile și abs.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Doar un set de opt până la 12 repetări ale unui exercițiu folosind rezistența care se simte grea pentru fiecare dintre aceste grupuri musculare este suficient pentru a susține menținerea masei musculare slabe și îmbunătățirea funcției și tonului muscular. Ganterele, barele, mașinile de greutate și ceainicele sunt toate opțiunile pentru echipamente. Dacă preferați să vă îndepărtați de fier, folosiți benzi de rezistență din cauciuc sau greutatea proprie a corpului.

cookie uri sănătoase pentru pierderea în greutate