Pierde greutatea strâns. Ce părți ale corpului beneficiază de hula hooping?


Pagina principala Hula Hoop - antrenorul întregului corp pentru pierderea în greutate Hooping este unul formă excelentă de mișcare pentru întregul corp, asta te ajuta, A arde calorii, să slăbești și să-ți întărești mușchii de bază pentru unul talie subțire și puternică a strange.

Această anvelopă mai mare și mai grea este mai ușor de continuat în mișcare, astfel încât să vă faceți griji mai puțin cu privire la perfecționarea tehnicii dvs. Cum să slăbești cu hula hoop. Hula Hoop este un arzător de calorii excelent Într-un studiu sponsorizat de American Council on Exercise, cercetătorii au descoperit că o pierde greutatea strâns de cercuri condusă de experți era de un nivel Ritmul cardiac și consumul de calorii a realizat acest lucru cu este comparabil, pe care le puteți găsi în cursuri de formare mai tipice precum Bootcamps, step aerobic și kickboxing cardio ar gasi.

Asta pierde greutatea strâns 7 calorii pe minut - adică calorii pentru o jumătate de oră de antrenament sau calorii pentru o oră întreagă. Dacă ați urmărit și ați urmărit dieta timp de o oră în fiecare zi, ați putea fi aproape într-o săptămână un kilogram de grăsime corporală a pierde. Vestea proastă este că, în timp ce cercul este un antrenament natura slim ceai revista pierdere în greutate pentru arderea grăsimilor, nu există nicio garanție că grăsimea va veni direct din stomac - chiar dacă vă folosiți intens mușchii de bază în timpul unui antrenament de cerc.

Grăsimea este depusă - pierde greutatea strâns arsă - pe tot corpul, indiferent de mușchii pe care îi exercitați.

Ce părți ale corpului beneficiază de hula hooping? Depinde într-adevăr de modul în care te miști. Dacă stai nemișcat cu cercul învârtit în jurul taliei înguste fără să activezi și să relaxezi restul corpului, talia funcționează pierde greutatea strâns, fără sprijin sau ușurință.

Sfaturi pentru o scădere rapidă în greutate: „Slăbim dacă învăţăm să nu ne sabotam corpul“

Aveți grijă să nu vă mișcați în acest fel - neimplicându-vă sprijinul de bază sau lăsându-vă respirația în antrenament, riscați să vă puneți sarcini pe corp în multe locuri diferite. De către dumneavoastră Implicați-vă picioarele, mușchii de bază și baza coloanei vertebrale în timp ce respirați complet - tot ce vă recomand pentru îngrășarea în siguranță - ați pus imediat o bază pentru a vă familiariza cu dumneavoastră Cercurile Hula se mișcă liber și în siguranță.

Relaxați-vă gâtul și umerii, în timp ce se extinde prin brațe, activați bicepsul și tricepsul și urmărește-ți cum cresc mușchii Pierde greutatea strâns începeți să arătați dansul într-un mod captivant și de susținere, o veți face Cercetând un antrenament complet. Sfaturi pentru exerciții fizice Stai uniform pe picioare pe podea și nu le lăsa să se desprindă.

Simțiți alinierea de la picioare în sus prin picioare până la baza coloanei vertebrale și până la vârful capului. Găsiți coloana vertebrală neutră - pierde greutatea strâns arcuită sau ascunsă - ridicarea, alungirea și Relaxa. Simțiți-vă picioarele încordate pierde greutatea strâns Apăsați degetele de la picioare în pământ.

pierde greutatea strâns

Relaxați-vă stomacul și lasă-l să respire. Simțiți legătura dintre baza coloanei vertebrale și pelvisul. Relaxa Umerii și gâtul.

pierde greutatea strâns

Lasă-l pe al tău carena cu pierde greutatea strâns picioarelor, picioarelor și o postură aliniată fiind relaxat. Ține-ți Corpul înalt și drept, în timp ce faci un cerc - nu-ți îndoaie corpul - și respiri!

Hula Hoop - antrenorul întregului corp pentru pierderea în greutate

Hooping pentru tonus muscular Pe lângă Arderea grăsimii din burtă de asemenea, trebuie să tonifiați mușchii secțiunii medii - abdominale, oblice, șolduri și partea inferioară a spatelui - pentru a obține o talie subțire.

Balansarea șoldurilor dintr-o parte în alta, astfel încât anvelopa să se învârtă în jurul taliei, pierde greutatea strâns toți mușchii a portbagajului Dar mai sunt multe de făcut decât să răsuciți cercul în jurul taliei. Majoritatea anvelopelor de antrenament sunt ponderate - între 1 și 6 lire sterline.

pierde greutatea strâns

Aceste cercuri ponderate vă permit să efectuați o mare varietate de mișcări vizate pentru a obține Activarea musculară creșterea în diferite zone ale corpului: Întindeți-le și tonificați-le Pante cu mișcări laterale: Țineți anvelopa în spatele dvs. Îndoiți-vă într-o parte, reveniți în centru, pierde greutatea strâns îndoiți-vă în cealaltă parte. Stai așa Anvelopă cu ambele mâini în fața ta, astfel încât să ruleze paralel cu solul.

Pierdeți în greutate vorbesc. Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului

Intră într-o poziție atletică cu genunchii ușor îndoiți. Țineți cercul aproape de corp în timp ce răsuciți trunchiul spre dreapta, transferând cercul în mâna dreaptă și aducându-l înapoi în spatele corpului. Apoi întoarceți trunchiul spre stânga și transferați cercul la mâna stângă. În timp ce faceți acest lucru, păstrați-vă picioarele la pământ rotindu-vă în principal de trunchi, nu de șolduri.

  • Pierderea în greutate și nervozitatea: cum să faci față pierderii critice în greutate Apatie Orice situație traumatică afectează funcționarea corpului.
  • Ştiri pe aceeaşi temă Dieta de detoxifiere recomandată de Mihaela Bilic pentru primăvară A venit primăvara şi odată cu ea reapare criza kilogramelor în plus.

Proiectați Abs cu Hoop Sit Ups: Așezați-vă pe spate pe un covor de exerciții, cu genunchii îndoiți și picioarele plate pe podea. Așezați-vă pneul sub dvs. Prindeți părțile laterale ale anvelopei. Contractă-ți abdomenul și ridică omoplații la câțiva centimetri de podea. Țineți apăsat butonul de mai sus pentru o secundă sau două, apoi reveniți la poziția de pornire.

Ce poti sa faci Dacă sunteți serios în legătură cu eliminarea grăsimii persistente din burtă, se poate program regulat de cercare Cu siguranță vă ajută să atingeți acest obiectiv. Dar nu este singurul instrument disponibil pentru dvs. De asemenea, urmăriți-vă dieta și concentrați-vă asupra alimente nutritive, astfel încât corpul dumneavoastră să fie bine aprovizionat fără a consuma excesul de calorii stocate sub formă de grăsime.

Alte antrenamente cardiovasculare care vă întăresc mușchii de bază și vă iau timp să vă relaxați - care vă pot reduce hormonii de stres, care determină corpul să stocheze grăsimea din burtă - vă pot ajuta să pierdeți în greutate și pe stomac. Pierde greutatea strâns avantaje Arderea grăsimilor nu este singurul lucru pe care îl poate face antrenamentul cu cercuri.

Pierderea în greutate și nervozitatea: cum să faci față pierderii critice în greutate

De asemenea, îți întărește și tonifică mușchii de bază, indiferent de ai tăi Vă poate îmbunătăți postura, echilibrul și performanța atletică generală - și poate, de asemenea, îți face stomacul să pară mai subțire. Un antrenament cu corp complet, va tonifica și celelalte grupuri musculare majore. Hula Hooping este un antrenament excelent pentru inima ta, care necesită un efort cardiovascular puțin mai mic decât o clasă de aerobic cu pas.

Care este cel mai bun sfat al tău pentru a evita rănirea sau durerea?

pierde greutatea strâns

Extindeți-vă practica de cerc yoga sau pilates un program de condiționare de bază. Uneori, îmbunătățirea sănătății și longevității corpului este la fel de simplă și complexă ca înțelegerea și Corectarea posturii. Consultați un kinetoterapeut dacă aveți îngrijorări cu privire la starea corpului dumneavoastră.

Cât de repede ar trebui să pierdeți în greutate?

După ce m-am reabilitat recent de un accident grav și am renunțat la practicarea anvelopelor, am primit sprijinul expert al medicului meu, al unui kinetoterapeut, al unui instructor Pilates și al mai multor profesori de yoga pentru a mă readuce în anvelopele mele. Sunt ușurat să raportez că recuperarea mea a fost foarte lentă și foarte constantă. Aproape acolo după 4 ani de reabilitare!

  • Cât de repede ar trebui să pierdeți în greutate?
  • Top 9 coafuri Vanessa Hudgens Datorită stilului de viață actual, ratele de obezitate cresc.

A fost un drum lung. Vă rugăm să consultați medicul înainte de anvelope dacă aveți o greutate suplimentară sau dacă aveți deja răni sau dureri.