Cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor


Macronutrienții sunt carbohidrați, grăsimi și proteine. Organismul dumneavoastră are nevoie de aceste substanțe nutritive pentru a vă menține sănătoși, puternici și energici. Getty Images Dacă te uiți la o etichetă nutrițională, primul număr pe care probabil îl vezi este numărul de calorii.

Cum să calculați și să urmăriți macrocomenzile

Vizionarea numărului de calorii este o modalitate excelentă de a atinge obiectivele de sănătate și de fitness, dar pentru a vă scufunda mai adânc, înțelegerea macronutrientilor este utilă. Mărimile de numărare vă pot arăta care combinații de alimente vă fac să vă simțiți mai bine și faceți tot ce vă stă în putință și vă puteți ajuta să vă transformați obiceiurile alimentare la cele mai sănătoase pe termen lung.

cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor coralul de calciu vă ajută să pierdeți în greutate

Ce sunt macronutrienții? Macronutrienții sunt molecule de care avem nevoie în cantități mari sau cele mai importante substanțe nutritive de care avem nevoie pentru a supraviețui.

Micronutrienții, pe de altă parte, sunt substanțe care sunt necesare în cantități mult mai mici, cum ar fi vitamine, minerale și electroliți. Cele trei macronutrienți sunt carbohidrații, proteinele și grăsimile. În ciuda dietei, toți aveți nevoie de trei: oprirea unui macronutrient este un risc pentru deficiența nutrienților și a bolilor. Carbohidrați Carbohidrații vă oferă energie rapidă. Când consumați carbohidrați, organismul dvs. Carbohidrații complexi — cum ar fi legumele de amidon și cerealele integrale — promovează, de asemenea, sănătatea digestivă deoarece sunt bogate în fibre.

cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor adderall pentru pierderea de grăsimi

Proteinele constau în aminoacizi, care sunt blocurile de structură ale multor structuri din corpul vostru. Aveți nevoie de 20 de aminoacizi diferiți, dintre care nouă sunt aminoacizi esențiali.

Asta înseamnă că corpul tău nu o poate produce singur și trebuie să-l scoți din mâncare.

cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor pierderea greutății la vârstnici

Dacă vă lipiți de o dietă pe bază de plante, unele amidonuri, legume și fasole sunt de asemenea surse bune de proteine. Grasimi Grasimea dietei este necesara pentru ca institutul de pierdere în greutate din arizona tau sa-si indeplineasca multe sarcini. Aveți nevoie de grăsimi pentru a absorbi vitaminele solubile în grăsimi A, D, E și Kpentru a vă izola corpul în condiții reci și pentru a ieși ore întregi fără a mânca.

Dietă grasă, de asemenea, protejează organele, sprijină creșterea celulelor și induce producția de hormoni.

Ceea ce obții în ceea ce privește alimentația joacă, de asemenea, un rol important în drumul către acel corp frumos și musculos. Chiar dacă te antrenezi atât de greu, nu vei ajunge nicăieri fără să fii atent la dieta ta.

Aceasta tehnica de fitness inteligent inlocuieste calitatea de membru in sala de sport Fiecare cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor este egal cu un anumit număr de calorii per gram: Carbohidrații au patru calorii pe gram Proteinele au patru calorii pe gram Grasimile au nouă calorii pe gram ] Aportul recomandat de macronutrienți Fiecare persoană este diferită și, prin urmare, aportul de macronutrienți preferat de fiecare persoană este diferit.

Raportul dvs.

cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor pierderea în greutate canton oh

De exemplu, mulți oameni se dezvoltă într-o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, dar gândul unei diete cu conținut scăzut de carburi pentru mine mă face să mă trezesc. Cel mai bine sunt dacă mănânc aproape 50 de procente de carbohidrați.

În mod similar, cu o dietă bogată în proteine, puteți obține rezultate bune, în timp ce altcineva poate prezenta indigestie dacă se consumă prea multă proteină.

cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor perioada lungă după pierderea în greutate

Cum se calculează macrocomenzile dvs. Acum știți ce macrouri sunt și câte calorii aveți. În continuare trebuie să așteptați ceva. Aceasta deoarece rata de admisie este în procente, dar informațiile nutriționale sunt în grame. Voi folosi macro-ul meu ca exemplu.

Ce este proteina?

În primul rând, trebuie să știți cât de multe calorii doriți să mâncați sau să mâncați zilnic. Mănânc aproximativ de calorii pe zi. Atunci determină raportul ideal. Apoi multiplicați caloricile zilnice totale cu procentajele. În cele din urmă, împărțiți numărul de calorii cu numărul de calorii pe gram. Mănânc 1. Proteină: 2. Grăsimi: x 0,25 este egal cu De asemenea, obțin de calorii care constau în grăsimea alimentelor. Pentru a calcula grame reale: Carbohidrați patru calorii pe gram : 1.

Dacă nu vă place matematica, nu vă îngrijorați.

Avantajele numărării macro-urilor

Internetul găzduiește un număr de calculatoare macronutrient care vor face calculele pentru dvs. Acest calculator este unul dintre cele mai cuprinzătoare disponibile. Colectează informații despre stilul de viață și sănătatea pe care mulți calculatori nu le au, cum ar fi cât de activ sunteți la locul de muncă, ce fel de poftă aveți și dacă suferiți de afecțiuni.

cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor 6 săptămâni provocarea de scădere în greutate la domiciliu

Calculatorul macro pentru sănătoși Calculator vă calculează conținutul macronutrient pe baza vârstei, sexului, înălțimii, greutății și nivelului de activitate. Îmi place acest calculator macro pentru că poți vedea relația în legătură cu întreaga zi, trei mese și patru mese sau cinci mese.

Muscle For Life Pret: Free Calculatorul pentru musculare pentru viata este un alt calculator foarte detaliat. Acesta ține cont de greutatea dvs.

  • Pierdere în greutate neexplicată teenage barbat
  • UN GHID PENTRU STĂPâNIREA MACRO-URILOR - DESPRE TOT -
  • Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate Publicat: 5 mar · Ultima modificare: 24 septembrie de Caren · Această postare poate conține linkuri afiliate Ai încercat vreodată numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate?
  • M1t pierderea în greutate
  • Iaurt Nuci și unturi de nuci În cele din urmă, trebuie să vă ascultați corpul.
  • Iată cum să spuneți dacă ar trebui să vă urmăriți macrocomenzile - Alimente
  • Eca stank pierdere în greutate pe săptămână

Avantajul acestui calculator este acela că obțineți un raport mai precis, deoarece sunt luați în considerare mai mulți factori.

Dezavantajul este că trebuie să cunoașteți compoziția corpului înainte de al utiliza. Puteți alege să câștigați, să pierdeți sau să vă mențineți greutatea actuală și puteți utiliza glisoarele de mai jos pentru a ajusta raportul, dacă recomandarea automată nu este ideală pentru dvs.

  • Top 3 arzătoare de grăsimi
  • Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor - Culturism - medicalm.ro
  • Cum să eliminați suplimentar grăsimea din arme Suplimentar grăsimea eliminați Add: ofunifyz36 - Date: - Views: - Clicks: Alimente să mănânce pentru a pierde în greutate în 1 săptămână.
  • Pierderea în greutate albolene cvs
  • Ar trebui să vă numărați macro-urile?
  • MACROS COUNT GHID; SVEN BADTKE
  • Burner de grăsime zajecia

Cum să urmăriți macrocomenzile Numerele dvs. Suna înfricoșător, dar Webul vine cu o întreagă gamă de programe de urmărire digitală pentru salvare.

5 aplicații gratuite gratuite pentru contor de calorii

Dacă sunteți familiarizat doar cu cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor, MFP este o opțiune excelentă datorită caracteristicii de scanare a codurilor de bare și a bazei de date cu produse alimentare și băuturi. MyFitnessPal Cu un abonament premium, puteți urmări sumele și procentajele în grame și puteți vedea macroblocurile pentru fiecare masă și gustare.

Cu un abonament premium, beneficiați, de asemenea, de funcții suplimentare, cum ar fi alimente calitatea alimentelormarcaje de produse alimentare dacă mănânci ceva și rapoarte săptămânale. De asemenea, puteți să urmăriți greutatea corpului și să setați alimente personalizate pentru rețete de casă, astfel încât să nu trebuiască să urmăriți fiecare cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor.

Sfat: Bazele de date alimentare sunt utile, dar conțin adesea mai multe intrări cu informații diferite pentru același articol care pot fi recuperate confuz.

  1. Cum se numără macrocomenzile pentru scăderea în greutate The Fit Habit
  2. Imagine corp subțire
  3. Cum să eliminați suplimentar grăsimea din arme |
  4. Nu pot pierde greutatea cu hiit
  5. T5 arzătoare de grăsime când trebuie să luați
  6. Pot să i ajute să și piardă greutatea
  7. 7 săptămâni pierde în greutate